Morális döntések a Far Cry 3-ban?
Dan Hays, a játék producere egy interjúban utalt erre.
Dan Hays elmondta, ahhoz, hogy valóban morális döntéseket hozzunk majd a játékban, egy élő, lélegző környezetet kell létrehozniuk. "Szeretnénk azt az álmot nyújtani a játékosoknak, hogy majdnem tényleg ott vannak, hogy majdnem érezhetik a hely illatát, majdnem belekóstolhatnak a helybe." mondta, majd folytatta: "Ez azt jelenti, hogy ha nehéz döntéshelyzettel szembesülünk, az egészet sokkal inkább érezzük kézzelfoghatóbbnak (...) Egy karakterrel rohangálsz, aki szörnyűséges dolgokat művel, de szükséged van ezekre a dolgokra. Mit mond el ez rólad?" Ismétlésképp 7 percnyi játékmenet:Nos kedves Dan Hays, erre a kérdésre akkor válaszolunk majd, ha megjelent a játék, és kipróbáltuk: 2012-ben. Addig felfrissíthetjük Far Cry-os élményeinket az első és második résszel.
Dan Hays, a játék producere egy interjúban utalt erre.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)