Daylight teszt - hogy ne csinálj horrorjátékot
A Zombie Studios belső nézetes túlélőhorrorjában a rendszer egészen érdekes módon bünteti a halálunkat: újragenerálja a pályákat.
Az Atlus és a Zombie Studios közös túlélőhorrorja leginkább azzal próbál meg eltérni a telített műfaj többi tagjától, hogy halálunkkor véletlenszerűen újragenerálja a pályákat, beleértve az utakat, a folyósokat és minden tárgyat, vagyis újra fel kell fedeznünk mindent. Ennél fogva nincs egyszerű dolgunk, mikor a Daylight elején megismert hősnőnk, Sarah a földön fekve magához tér és fogalma sincs, hogyan került oda. Olyan kedves helyszíneken kell megtalálnunk vele a kiutat horrorisztikus környezetben barangolva, mint egy elhagyatott kórház vagy egy kies börtön és dolgunkat az utunkat keresztező rosszindulatú szellemek sem fogják megkönnyíteni, amik ellen csakis az erősen limitált mennyiségben használható fáklyákkal tudunk védekezni.
A Zombie Studios belső nézetes túlélőhorrorjában a rendszer egészen érdekes módon bünteti a halálunkat: újragenerálja a pályákat.
Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!
Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)