Ken Levine, a Bioshock szülőatyja évekig tartotta titokban aktuális projektjét, amely végül a Bioshock Infinite címet kapta a keresztségben. A két játék között szembetűnően sok a hasonlóság, beleértve a történetmesélés módját, a különleges képességeket és az egyedi világot. Az óceánok irdatlan víztömegének nyomása alatt lassacskán összeroppanó Rapture szűk folyosói helyett viszont most a felhők között járhatunk. A klausztrofóbia érzetét átveszi az agorafóbia, amint a léghajókra épített város, Columbia platformjai között közlekedünk. A történet szerint 1912-ben járunk, tizenkét esztendővel azután, hogy az USA technológiai és katonai fölényét szimbolizáló, nacionalista propagandáját hirdető csodának nyoma veszett. Booker De Witt nyomozót alakítva, egy ifjú hölgyet, a Columbián rekedt Elizabethet kell megkeresnünk, ami nem tűnik túl nehéznek, hiszen a lebegő város ismét felbukkan.
A Bioshockra emlékeztető játékmenet, érdekes fegyverek, varázslatok, és egy hasznos segítőtárs vár ránk, amikor a Bioshock Infinite megjelenik.