Amikor az év elején az Ubisoft meghívásának eleget téve meglátogattuk a Black Hole srácait, akkor kamerán kívül, szigorúan magunk között bevallották, hogy a kiadó által eredetileg elképzelt tavaszi megjelenés tarthatatlan, legkorábban nyárra készülhet el a Might & Magic Heroes VI.
Az akkor kipróbált verzió még számtalan gyermekbetegségtől szenvedett, de egy jó játék ígéretével kecsegtetett. Múlt hónapban egy jóval kiforrottabb Might & Magic Heroes VI-ot láthattunk viszont a zárt bétában (bővebben a júliusi GameStarban), s egyúttal közelebbről is megismerhettünk az új Naga frakciót. Hibák azonban még mindig akadtak szép számmal, nem is annyira a kigyomlálásra váró bugok bizonyultak zavarónak, mint inkább a az egyes képességek, egységek kiegyensúlyozatlansága.
Az Ubisoft végül a bétatesztelők visszajelzései következtében döntött úgy, hogy szeptember elejéről október 13-ra halasztja a játék megjelenését, hogy legyen ideje a Black Hole csapatának a szükséges finomhangolások elvégzésére.