Több szolgáltatásalapú cím is látványosan elhasalt idén, és nem kizárólag amiatt, mert rossz játékok voltak, hanem azért is, mert a közönség a bemutatkozásuk, illetve a megjelenésük pillanatában egyszerűen mást akart: nem egy lelketlen Splatoon 3 utánzatot (Foamstars), nem a Galaxis Őrzői koppintását hero shooterbe csomagolva (Concord), és semmiképp sem egy színes-szagos kooperatív lövöldét a Batman: Arkham univerzumban.
Az iménti példákkal ellentétben a 2010-ben elrajtolt World of Tanks jókor volt jó helyen, legnagyobb riválisa, a War Thunder is csak három évvel később tűnt fel a színen. Persze a lendületes kezdés önmagában nem elég, ahhoz, hogy a játékosszám ne induljon apadásnak, sőt éppen ellenkezőleg, továbbra is gyarapodjék, javításokat, új tartalmakat és funkciókat magukba foglaló frissítések is kellenek, lehetőleg minél sűrűbben.
Jól tudja ezt a Wargaming is, amely az elmúlt 14 évben szünet nélkül csiszolgatta, bővítgette a játékot a portfólió többi darabjával egyetemben, a minap pedig egy akkora frissítést adott ki, amelyhez foghatóval rég nem jelentkezett már. A Hailstorm fantázianevet viselő 1.26-os update végre beküldi a darálóba a csehszlovák haderő könnyű páncélosait, amelyek percenként akár több ezer lövedéket köpő gépágyúkkal szórják meg az ellent. Ezzel párhuzamosan három járműág erősebbé vált, néhány prémium páncélost pedig továbbfejlesztettek.
Hozzányúltak a térképekhez is, közülük nyolcat átalakítottak a visszajelzések alapján, hogy jobb élmény legyen rajtuk játszani, emellett pedig hárommal növelték azoknak a csatatereknek a számát, ahol véletlenszerű események dobják fel a játékmenetet: Pilsen központi gyárépületét bombatalálat éri, repülőgép zuhan le a Malinkova hegyén, Karelia tájképét pedig sziklacsuszamlás rendezi át.
Szintén átalakult a Crew Perk-rendszer: ezentúl minden legfeljebb 6 perket tanulhatnak a legénységi tagok, a limit elérése után szerzett szerzett XP-vel a játékosok univerzális képzési kézikönyveket kaphatnak. Nem árt tudni, hogy az első bejelentkezés után egy hónapig ingyenes lesz a perkek visszaállítása, tehát érdemes kísérletezésre, optimalizálásra fordítani ezt az időt.
Végezetül az év utolsó Battle Pass szezonját átszövő, futurisztikus Waffenträger univerzumban is elmerülhetnek a játékosok, miközben megismerik Max von Krieger életének korai szakaszát és új, a testreszabás során hasznosítható jutalmakat oldanak fel.