Nem kevés kockázat rejlett abban, hogy a Sony a PlayStation piacvezető pozíciójának megágyazó, nagy költségvetésű akció-kalandjátékok mellett - sőt talán azokat némileg háttérbe szorítva - rágyúrt a szolgáltatásalapú címekre is. Az első szárnypróbálgatás álomszerűen sikerült, a Helldivers 2 konkrétan az év egyik legnagyobb sikere, amiben kulcsszerepet játszott, hogy PC-re is kiadták, ráadásul késlekedés nélkül.
Ezt a stratégiát követi a Sony a legújabb szolgáltatásként kezelt játéka, a Concord esetében is, amely bár szintén csapatalapú, az Arrowhead Game Studios alkotásával ellentétben PvP élményeket kínál. Az 5v5-ös FPS-t múlt héten még csak az előrendelők, a sajtó képviselői és a tartalomgyártók próbálhatták ki (benyomásainkról itt olvashatsz), most viszont bárki belekóstolhat, amennyiben rendelkezik PSN-fiókkal és PlayStation 5-tel, vagy egy, a hardverkövetelményeknek megfelelni képes PC-vel.
A július 21-éig tartó publikus béta alkalmából a fejlesztők a játékmódok számát háromról négyre, az arénákét pedig négyről ötre emelték, ugyanakkor változatlanul 16 karakter közül választhatjuk ki a nekünk rokonszenveset. A megjelenés után majd ezekből is többet kapunk, ahogy minden egyéb tartalomból is, beleértve a módokat, a térképeket és a Concord cselekményét lendületben tartó kisfilmeket.
Maga a premier augusztus 23-ára esik, a játék egyszerre válik elérhetővé a PC-s és a playstationös közönség számára.