Hirdetés

Ingyen kipróbálhatod a PlayStation 5 egyik legfontosabb 2024-es exkluzívját

|

A szabadon hozzáférhető demóval együtt a Rise of the Ronin legérdekesebb statisztikáit is közzétették.

Hirdetés

Még márciusban dobta piacra a Sony Interactive Entertainment a Team Ninja fejlesztette Rise of the Ronint (a tesztünket itt találod). A Dead or Alive, a Ninja Gaiden és a Nioh sorozatok mögött álló stúdió első nyitott világú akció-szerepjátéka jobbára pozitív kritikákat kapott, de tudjuk jól, hogy ez önmagában nem feltétlenül elég ahhoz, hogy valaki a vásárlás mellett döntsön. Természetesen lehet gameplay videókat nézegetni a YouTube-on, és közben imádkozni, hogy az ember ne fusson bele durva spoilerekbe, ám ez sem fogható az első kézből szerzett tapasztalatokhoz.

Eddig sajnos a bizonytalankodó játékosoknak nem állt módjukban kipróbálni a Bosin-háború idején játszódó alkotást, amelyben Kiotót éppúgy fel lehet keresni, mint Jokohamát és Edót, a későbbi Tokiót, a jelek szerint azonban a Sony elérkezettnek látta az időt, hogy pótolja ezt a mulasztást. Fel is került a PlayStation Store-ba a Rise of the Ronin demó, amely a játék első fejezetét foglalja magába. Azt nem árt tudni, hogy a próbaverzióból átvihetjük mentéseinket a teljes változatba, amennyiben úgy döntenénk, hogy megvesszük.

Hirdetés

Ezzel párhuzamosan a PlayStation Blogon a demóról hírt adó bejegyzés megosztott párat a játék érdekesebb statisztikái közül, amelyek a március 22-e és június 20-a közti időszakot ölelik fel.

  • A játékosok 65 százaléka megkegyelmezett Gonzónak.
  • 38 százalékuk a sógunátussal szemben foglalt állást.
  • 42 százalékuk alakított ki 4-es szintű személyes kötődést.
  • A játékosok 30 százaléka kezdett romantikus viszonyt.
  • A legtöbben (51%), a közepes Dusk nehézségi fokozatot választották, ezt követi a legkönnyebb Dawn szint (36%), míg a keményebb Twilight és a legdurvább Midnight nehézséghez csak a játékosok 13, illetve 18 százalékának volt mersze. A matek valószínűleg úgy jön ki, hogy volt aki többször is nekiment a játéknak, különböző nehézségi szinteken.
  • Végezetül még említést érdemel, hogy a játékosok 16 százaléka gyűjtött össze fejenként 100 cicát, illetve győzött le 50 menekültet, emellett pedig sikeresen összehoztak 1 925 232 468 countersparkot, azaz eredményes hárításból indított visszatámadást.
Olvasd telefonon csak a legfontosabb híreket!

Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)