Arról már beszámoltunk nektek, hogy a Call of Duty: Ghosts használni fogja az Xbox One Kinect-jét, de a játékmenetben nem lesz túl nagy szerepe. Ez persze a jövőben változni fog. Egyébként kampány trailert láttátok már?
Az Infinity Ward Mark Rubinja egy interjúban elmondta, hogy a Call of Duty: Ghosts-ban a Kinectes megoldások inkább csak a menüben való navigációnál lesznek fontosak és csak egy-két apróbb játékmenetbeli funkciói lesznek, amikről egyelőre nem beszélnek a fejlesztők. Viszont a jövő Call of Duty-jaiban - mert ugye senki sem gondolta, hogy ez lesz az utolsó rész - már komolyabb hangsúlyt fektethetnek a hang- és mozgásértékelős rendszerre.
Viszont a cég óvatos, nem akar beleugrani semmibe, amíg nem 100%-ig biztosak a dolgukban. "Ebbe még nem csaptunk bele, de sok érdekes ötlet és dolog került szóba - főleg a hangirányítással kapcsolatban, rengeteg potenciál van ezen a területen és nagyon remélem, hogy egyszer lesz alkalmunk körbejárni ezeket" - mondta Rubin.
A Call of Duty: Ghosts megjelenése - meglepő módon - november 5-én esedékes PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra és persze egy mindkét next-gen konzol kiadásánál is ott lesz.
Szerintetek van fantázia a Kinect/FPS párosításban? Milyen funkciókat tudnátok elképzelni?