Hirdetés

Infinity Blade - sikeresebb, mint a Shadow Complex

|

Mark Rein azt állította, az iOS-es Infinity Blade-ből több példányt adtak el, mint az XBLA-n arató Shadow Complex-ből.

Hirdetés

 

Pontos számadatokat ugyan nem közölt az Epic alelnöke, de azt megtudhattuk, hogy a két, Chair Entertainment által készített, Unreal Engine-t futtató játék közül az Infinity Blade áll előkelőbb helyen.

Pedig nem mondható, hogy a Shadow Complex népszerűtlen lett volna, hiszen olyan különlegességnek számít az Xbox Live Arcade-on található játékok között, melyért megéri kipengetni azt az 1200 MS Pontot. Az Infinity Blade azonban megmutatta, mire képes valójában az iPhone, iPod touch és az iPad grafikai megjelenítést tekintve, és mindenki le lett nyűgözve, nem is beszélve az izgalmas játékmenetről. A Shadow Complex-ből a 2009. augusztusi megjelenése óta egyes adatok szerint már több, mint félmillió példány talált gazdára, míg az Infinity Blade csak három hónapja jelent meg, és már túlszárnyalta.

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)