A Riddick játékairól ismert stockholmi stúdió a vegyes fogadtatásban részesített Syndicate aranylemezre kerülését követően mintegy két tucat feleslegessé vált munkatársától vált meg (bevett szokás, hogy fejlesztőket csak egy-egy projekt erejéig alkalmaznak).
Az ilyen lépéseket néhányan hajlamosak úgy értelmezni, hogy baj van az adott cégnél, ám ha erről lenne szó, akkor miért és pazarolná a Starbreeze arra a tartalékait, hogy felvásárolja az Overkill csapatot. A 2009-ben alapított független stúdió nem kis népszerűségre tett szert a bankrablós téma köré felhúzott online multiplayer lövöldéjével. Könnyen meglehet, hogy a Starbreeze pont ezeket a lányokat is fiúkat szemelte ki a freemium modellel (gy.k.: nem fizetős) kacérkodó, nemrégiben bejelentett Cold Mercury fejlesztőinek. Illik megjegyeznem, hogy ingyenessége ellenére AAA-kategóriás minőséget kívánnak nyújtani a felhasználóknak.