Körökre osztott játékról hallottunk már, de körökre osztott taktikai kémkedős címről még soha, éppen ezért lesz igazán különleges a Klei Entertainment fejlesztése, amelyben legfontosabb célunk az, hogy csapatunk közreműködésével szigorúan őrzött és pokolian értékes tárgyakat lopjunk el világszerte.
A készítők nem titkoltan az XCOM szériából is merítettek ihletet (például társaink végleg meghalhatnak a küldetések során), de kilencven százalékban inkább a csapatunk elhelyezésére és a pozícióink megtartására helyezték a hangsúlyt. Hogy mindez hogyan működik a játékban, azt az alábbi alfa verzióból származó gameplay hivatott bemutatni:
Az Incognita új neve Invisible, Inc. lett, mivel Jason Dreger dizájner szerint a tesztelések során ez jobban illett a játékmenethez, persze a névcsere nem jelenti azt, hogy változtatnának a koncepción. A megjelenés valamikor idén várható PC-re (később Mac és Linux verziók is lesznek), de aki előrendeli a játékot, az az "Early Alpha Access" keretein belül hamarabb hozzáláthat majd az értékek meglovasításához.
Nektek hogy tetszik?