Hirdetés

Ilyen lenne az igazi "next-gen" grafika?

|

Az ausztrál illetőségű Euclideon 3 év hallgatás után tért vissza, hogy bemutassák a technológiát, amin az elmúlt időben dolgoztak. Ez fogja forradalmasítani a játékipart?

Hirdetés

Az ausztrál stúdió még 2010-ben jelentette be, hogy olyan technológiával álltak elő, ami az akkori grafikus teljesítményeknél százezerszer jobb. A bejelentést egy év hallgatás követte, majd megmutattak egy demót, ami lenyűgözte ugyan a rajongókat, de végül sehol nem használták fel.

Az Euclideon most tűnt fel újra, hogy megmutassák, min is dolgoztak az előző videójuk óta. A csapat még mindig meg van győződve róla, hogy a polygonos ábrázolást el kell felejteni, mert az új technológiával rengeteget javíthatunk a grafikai megoldásokon. A csapat jelenleg egy Solidscan nevű megoldáson dolgozik, és arra biztatnak mindenkit, hogy csatlakozzon a törekvéshez.

A technológia lehetővé teszi, hogy egy egyszerű lézeres letapogató által készített felvétel részletességét akár ezerszeresére növeljük, így elképesztően kidolgozott formákat kapjunk. Az így kapott hatalmas méretű adattömeget tömörítik, majd átadják az Unlimited Detail motornak, amely létrehozza a képet. Az eredmény elég lenyűgöző, a csapat pedig azt állítja, hogy 2015-ben két játékot is piacra dobnak majd, amelyek ezzel a technológiával készülnek.

Szerintetek tényleg ilyen játékokkal játszunk majd hamarosan? 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)