Az Unreal 3.0 motorhoz szíjazott Huxley fegyverropogástól hangos képzeletbeli világa bejelentése pillanatában erősen megdolgozta érzékszerveinket, a szenzáció erejével földbe ékelődött MMOFPS születéséről három évvel ezelőtt olvashattatok elektronikus folyóiratunkban, akkor még nem tudhattuk, hogy megjelenésére hosszú-hosszú éveket vagyunk kénytelenek várni. Akkoriban hatalmas húzóerőnek bizonyult az MMOFPS mozaikszó, kifejezetten miután hozzábiggyesztették az ingyenes játéklehetőség kifejezést. A Webzen olvasztótégelyében úszkáló matériákat a legfrissebb jelentések alapján kizárólag jövőre hasznosíthatjuk otthonainkban, kontinensünkön és a tengerentúlon újabb várakozásnak néznek elébe a játékosok. Borzalmasan egyszerű magyarázattal szolgáltak a fejlesztők, lokalizációs időhiányban szenvednek. Érdekességképpen megemlíthetjük, hogy a 2007-ben megjelent tréler nyalókázásra kényszerített számos játékost, a mozgóképanyagok láttán sokan a StarCraft második epizódját vélték felfedezni.