Nem lennénk szomorúak, ha a Sony bejelentené a Bloodborne folytatását vagy legalább a sokat pletykált PC-s és PlayStation 5-ös változatát, de egyelőre egyikre sincs nagy esély. A FromSoftware az Elden Ringet hegeszti épp a Bandai Namcónak, és talán még ők sem tudják, mikor lesz kész, a feladatra szintén alkalmas, a PS5-ös Demon's Souls-t is fejlesztő Bluepoint Gamest pedig alighanem meghagyják a remake-es stúdiónak.
Viszont ha valaki úgy érzi, hogy a Bloodborne PS1-es játékként lenne az igazi, örülni fog Lilith Walther tevékenységének. A fejlesztő Unreal Engine segítségével alkotja újra a játékot, és folyamatosan posztolgat arról, hogy áll.
Persze valószínű, hogy nem fogja a teljes Bloodborne-t átalakítani, inkább csak a főbb elemeit és a hangulatát veszi át. Ha az alábbi tweet alatti dátumra nyomtok, további videókat is találhattok, valamint elolvashattok néhány érdekességet a fejlesztésről - például arról, hogy állítani kellett a nehézségen, és az ellenfelek erősségén.
For todays Bloodborne PSX Dev thread we're starting with further polish on the visceral attacks. Made the animation a little more punchy and also made visceral attacks survivable (before they were a guaranteed death. Now they do a set amount of damage) 🧵 pic.twitter.com/B9wbBDW09e
— Lilymeister ✨🏳️⚧️ BLACK LIVES STILL MATTER (@b0tster) January 15, 2021