Nagy fába vágta fejszéjét a Nightdive Studios, amikor úgy döntött, hogy újraalkotja az 1994-ben megjelent cyberpunk csodát, a System Shockot. A remake megjelenése ugyan még egy kicsit odébb van, de most kiderült egy-két újabb részlet a projektről.
A stúdió feje, Stephen Kick egy elég terjedelmes bejegyzést tett közzé a Kickstarteren, amiben beszámolt a csapat terveiről, és még néhány új anyagot is megosztott a remake-ből. Kick posztjából kiderült például, hogy a fejlesztők úgy döntöttek, visszatérnek a kezdeti elképzelésükhöz, így nem fogják újraértelmezni a klasszikus System Shockot, hanem sokkal közelebb maradnak az eredeti alkotáshoz.
Az irányváltásra azért volt szükség, mert a rajongók többsége egy jó minőségű játékot akar, ami nem tér el nagyon az alapként szolgáló műtől. Ennek következtében a Nightdive sajnos búcsút intett néhány fejlesztőnek, de a megmaradt csapat teljes gőzzel folytatja a munkát az Unreal Engine segítségével.
Kick ráadásul nemcsak ígéreteket hozott, hanem megosztott néhány képet, valamint egy zenét is a készülő remake-ből, ezeket alább találjátok meg.
Szerintetek jó úton halad a System Shock remake fejlesztése?