Már 20 éve annak, hogy megjelent a történelem egyik legjobb RTS játéka, a StarCraft, amiért még manapság is rengetegen rajonganak. Azt már tudjuk, miért lebegnek a játékbeli munkás egységek, de most megtudtunk egy újabb érdekes részletet a klasszikus fejlesztéséről.
A The Ringer közölt egy elég jól összeszedett írást a StarCraft megalkotásáról, amiből sok érdekesség kiderült, például az is, hogy a Blizzard kinn volt a játék demójával az 1996-os E3-on, de nem arattak túl nagy sikert.
A fejlesztésben részt vett Patrick Wyatt viszont azt mesélte, hogy teljesen el voltak ájulva egy másik RTS, a Dominion: Storm Over Gift 3 demójától, és amikor visszaértek az irodába, elhatározták, hogy ők is inkább izometrikus nézetet fognak használni a StarCraftban, ahogy azt látták a másik játékban. Azonban később kiderült, hogy a Dominion: Storm Over Gift 3 E3-as demója egy nagy kamu volt, és a kész alkotás szörnyű lett, de ha a Blizzard fejlesztői nem látják akkoriban a próbaverziót, akkor talán egy egészen más StarCraft volna idén húsz éves.