Hirdetés

Óriási hatással volt az első StarCraft fejlesztésére egy borzalmas játék demója

|

Úgy tűnik, nagyon megihlette a Blizzard munkatársait egy olyan alkotás próbaverziója, ami végül elég nagy bukta lett.

Hirdetés

Már 20 éve annak, hogy megjelent a történelem egyik legjobb RTS játéka, a StarCraft, amiért még manapság is rengetegen rajonganak. Azt már tudjuk, miért lebegnek a játékbeli munkás egységek, de most megtudtunk egy újabb érdekes részletet a klasszikus fejlesztéséről.

Hirdetés

A The Ringer közölt egy elég jól összeszedett írást a StarCraft megalkotásáról, amiből sok érdekesség kiderült, például az is, hogy a Blizzard kinn volt a játék demójával az 1996-os E3-on, de nem arattak túl nagy sikert.

A fejlesztésben részt vett Patrick Wyatt viszont azt mesélte, hogy teljesen el voltak ájulva egy másik RTS, a Dominion: Storm Over Gift 3 demójától, és amikor visszaértek az irodába, elhatározták, hogy ők is inkább izometrikus nézetet fognak használni a StarCraftban, ahogy azt látták a másik játékban. Azonban később kiderült, hogy a Dominion: Storm Over Gift 3 E3-as demója egy nagy kamu volt, és a kész alkotás szörnyű lett, de ha a Blizzard fejlesztői nem látják akkoriban a próbaverziót, akkor talán egy egészen más StarCraft volna idén húsz éves.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)