Tűnjön akármilyen hibátlannak is egy alkotás, sajnos nincs tökéletes játék, ám a bugoknak nem feltétlenül kell idegesítőnek lenniük, számos alkalommal láttunk már vicces hibákat, és ez a címszereplő játék esetében is így van, a fejlesztők kreatívan kezelték a problémát.
A Sonic 3D Blast a '90-es évek közepén jelent meg két Sega gépre és később PC-re is, egy youtuber pedig érdekes dologra bukkant, ugyanis, ha játék közben elkezdte ütögetni a konzolban lévő kazettát, akkor megjelent egy titkos menü, amiben kiválaszthatta, melyik pályára szeretne menni.
A videós meg is magyarázta a jelenséget, ami egy érdekes sztorit takar. A különféle játékoknak át kell menniük az adott platform minősítési folyamatán, amely során az illetékesek hibákat keresnek és tesztelik, hogy megfelel-e az alkotás a gép elvárásainak. Jon Burt, a Sonic 3D Blastet is készítő Traveller's Tales alapítója úgy kezelte ezt a dolgot, hogy egy glitch vagy crashelés esetén a játék egy titkos képernyőt mutatott a játékosnak, vagy valamilyen más dolog történt. Ennek köszönhetően pedig olyan volt, mintha a hiba szándékosan került volna be, így a játék végül simán átment a teszteken.
Ti találkoztatok már hasonló buggal?