Ha bárkit, akinek volt köze a 90-es évek pc-s és játéktermi gamer kultúrájához, felébresztünk álmából, hogy mondjon gyorsan öt meghatározó címet, és tényleg mond is ahelyett, hogy elküldene minket melegebb éghajlatra, biztos nem hagyja ki a Mortal Kombatot. Ha nem is tudja azonnal és fejből idézni az iskolateremtő verekedős játék összes szereplőjét, a cím írásmódja és a játék sárkányos logója biztos a szeme előtt lesz. Ez utóbbi születéséről árult most el izgalmas kulisszatitkokat az egyik alkotó, John Tobias. És ha már sztoriban volt, elmondta, sőt, meg is mutatta, mi lett volna a játék eredeti címe és hogy nézett volna ki a játéktermi gépen. Így:
Bizony:
Dragon Attack
Szerencsére hamar megváltoztatták, hiába tűnt úgy a Queen azonos című dala alapján - amely ihletforrás volt -, hogy ez jó ötlet.
Ami a logót illeti: az eredeti címből is tudni, hogy mindig is ragaszkodtak a sárkánymotívumhoz, amely azóta is végigvonul az epizódok történetén. Egy könnyen felismerhető, egyszerű logót szeretett volna Tobias, amely alapján mindenki azonnal a játékra asszociál, pont úgy, mint Supermanre a jellegzetes S-betűt látva. A legszebb, hogy a végső változat kis túlzással az első próbálkozásra összejött.
Here's a recently discovered image of the very first drawing of #MortalKombat's dragon icon. I designed the icon as both a symbol of our game and its fictional tournament… (thread) #MK30 pic.twitter.com/vVIDr4K9aP
- John Tobias (@therealsaibot) September 22, 2022
Mindezt egy kilenc részre szeletelt Twitter-bejegyzésben ecsetelte, a játéktörténelem iránt érdeklődőknek kötelező olvasni- és néznivaló.