Hirdetés

Mi kell az igazán jó Microsoft Flight Simulator-élményhez? Három CRT monitor!

|

Egy retróval foglalkozó videós úgy gondolta, nem lehet teljes az élmény, ha a látóteret nem darabolják fel hatalmas kávák.

Hirdetés

A Microsoft egyik legrégebbi sorozata a Flight Simulator: 37 éve jelent meg az első rész, majd sorra követték az újabb, egyre jobb kiadások, mígnem a 2006-ban kiadott Flight Simulator X után egy hosszabb szünet állt be. A széria korábbi részeit olyan setupokon játszottuk, amilyet a mai kor gyermekei már elképzelni sem tudnának.

Hirdetés

Az élményt némileg megidézi LGR videója, melyben az új játék fut három, Displayport-VGA adapterrel csatlakoztatott CRT monitoron, 3072x768-as felbontásban, de maximális beállítások mellett, egy GeForce RTX 2080 Super által hajtva. Külön szörnyű, hogy három teljesen különböző megjelenítő áll egymás mellett, így a magasságuk is eltér, közben meg valahogy mégis összeáll a kombó, és egy idő után az agyunk kizárja a kávákat. Egy csoda ez, nézzétek:

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)