Ma már kétségtelen, hogy a Max Payne az előző évtized egyik legkiválóbb alkotása és Max karaktere a játékvilág egyik legismertebb ikona, viszont eredetileg a csapat közel sem volt ennyire biztos a játék sikerében.
Mostanában már teljesen megszokott, ha egy játéknak csupán néhány óra hosszú a története, viszont a Max Payne megjelenésekor ez még egyáltalán nem volt bevett szokás, így a játék fejlesztői joggal aggódtak, hogy a játékosok esetleg elégedetlenek lesznek az alkotásukkal, függetlenül a minőségétől. Scott Miller, a játék producere nemrég egy interjúban beszélt arról, hogy akkoriban még a multiplayer mód is megfordult a fejükben:
"Nagyon aggódtunk, amikor tudatosult bennünk, hogy a sztori hat óra hosszú. Pedig maga a történet nagyon intenzív volt, háromszáz oldalas forgatókönyvet dolgoztunk fel. Szerencsére az emberek ezt imádták és ezért meg is bocsájtották, hogy ilyen rövid. Eredetileg lett volna multiplayer is a teljesebb élményhez, de ezt végül elvetettük."
Nem lett volna rossz, ha a klasszikus időlassítást valahogyan meg tudják oldani egy többjátékos módban, de talán jobb is így, hogy Max története egy kész, kerek élményként él a fejünkben.
Ti mit gondoltok? Több lett volna a Max Payne egy online móddal?