Igazán különleges időszak ez a március a PC-s Zelda rajongóknak, hiszen rövid időn belül két különböző portnak köszönhetően is kijátszhatják az Ocarina of Time epizódot. Az első a hónap közepén jelent meg Open Ocarina néven, ami ugyan még rejt néhány apróbb technikai és audio hibát, már lehetőséget ad a játékosoknak, hogy az elejétől a végéig játszák a kampányt.
Most, néhány nappal az ígért megjelenés előtt a második port is megérkezett.
A Ship of Harkinian névre keresztelt, nem hivatalos PC-s port első verziója eredetileg április elsejére volt időzítve, a fejlesztők azonban nem vártak tovább és a mai napon elérhetővé tették az első nyilvános verziót.
A Ship of Harkinian támogatja többek között a modern képarányokat és a felbontásokat, a giroszkópos eszközöket és a korszerű kontrollereket, ezen túl pedig még több izgalmas funkciót rejt. Sajnos az első verziónak vannak még gyengeségei, például alacsonyan van korlátozva az fps szám, ezt azonban a jövőben orvosolják a fejlesztők.
Sok játékosnak fontos információ továbbá, hogy a Ship of Harkinian támogatja a DirectX mellett az OpenGL-t is. A renderelési módszer kiválasztásához egyszerűen elég megnyitni a shipofharkinian.ini fájlt és szerkeszteni a gfx backend sort; üresen hagyva DirectX módban indul a játék, sdl kiegészítéssel pedig az OpenGL aktiválódik.
A nem hivatalos Ocarina of Time PC-s port, a Ship of Harkinian ide kattintva ingyenesen letölthető.