Több mint tíz évvel ezelőtt, a PlayStation 4 és az Xbox One megjelenésekor az akkor még önálló Activision Blizzard a Call of Duty: Ghosts című epizóddal üdvözölte a nyolcadik konzolgenerációt. Az Infinity Ward PC-re, valamint régebbi gépekre, tehát Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra is kiadott alkotását elég rosszul fogadta a közösség, pedig még egy hűséges ebet is bevetettek a fejlesztők a játékosok meggyőzése érdekében. A nem túl lelkes kritikák és a széria addigi teljesítményéhez képest visszaeső eladások (meg is verte szépen a Grand Theft Auto V) tükrében cseppet sem meglepő, hogy a cliffhangerrel zárult kampány máig befejezetlen maradt.
Eredetileg azonban nem ennek a résznek kellett volna megjelennie 2013-ban a veterán játékfejlesztő, Brian Bright szerint, hanem a Call of Duty: Future Warfare-nek, amin a Neversoft fáradozott az azt megelőző években NX1 kódnév alatt.
Abba, hogy milyen is lehetett volna a soha el nem készült FPS, egy kevéssel ezelőtt kiszivárgott videó nyújt bepillantást sok lövöldözéssel, robbanással és szinte folyamatos küzdelemmel minden egyes levegővételért a Holdon. A motorral ismerkedő Neversoft ebben a küldetésben olyan elemekkel kísérletezett, mint az alacsony gravitáció.
Bright, aki a projekt többjátékos komponenséért felelős csapatot vezette, elárulta, hogy két-három küldetés készült el a kampányból, és a multis fejlesztések tetemes hányada, beleértve a CoD-ok történelmének első Escort módját.
fuck it, NX1 multiplayer. https://t.co/wGRQlQjSMl pic.twitter.com/OSjycBusDl
— Internet Crush (@catgurlfriend) January 28, 2024
Mielőtt beolvasztották volna az Infinity Wardba, az 1994-ben alapított stúdió a digitális gördeszkázás (Tony Hawk széria) és a műanyag hangszerek (Guitar Hero játékok) szerelmeseinek készített elsősorban játékokat, de még egy egy Red Dead Revolver-konkurenssel is megpróbálkozott a 2005-ös Gun képében.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!