Nagyon kevés játéknak van annyira kitartó és lelkes modding közössége, mint az 1998-as Half-Life-nak, amihez a mai napig készülnek különféle rajongói tartalmak. A Hazard Team nevű ukrán és orosz tagokból álló csapat legutóbb 2009-ben készített egy Induction című kampányt a játékhoz, most pedig hosszas munka és stagnálás után közzétették a következő, sokkal összetettebb és részletgazdagabb alkotásukat.
A Hazard Team tagjai rögtön az előző mod befejezése után kezdtek bele a Half-Life: Field Intensity nevű kampányba, ami azt jelenti, hogy nagyjából 13 évbe telt, mire befejezték ezt a 34 pályából álló történetet.
Ez az Opposing Force-hoz hasonlóan szintén a Black Mesa laboratóriumot megszálló, "takarítóként" odaküldött katonák egyikét helyezi a középpontba. A mod programozója, Roman Chistokhodov szerint az ötletet is a fent említett kiegészítő prológusa adta:
"Az Opposing Force egy kényszerleszállással kezdődik, amit követően Adrian Shepard sokáig eszméletlenül fekszik, így a játék átugorja a Half-Life történetének egy elég nagy szeletét. Ezt a hézagot szerettük volna kitölteni és bemutatni, hogy milyen volt a katonák helyzete az evakuációs parancs előtt."
Arra vonatkozóan, hogy miért készült ennyire sokáig a mod, Chistokhodov azt mondta, hogy sokszor motiválatlannak érezte magát a csapat, mert attól tartottak, nem lesz érdeklődés a művük iránt:
"Volt idő, amikor abba akartam hagyni az egészet, mert úgy éreztem, hogy a Half-Life moddolás elavult és senkit sem érdekelne, de aztán láttam, hogy a játék közössége nagyon is aktív és sok mod készül, néhány pedig még a Steamen is megjelenik."
Végül úgy tűnik, hogy megérte kitartani a projekt mellett, mert a mod eddigi fogadtatása meglehetősen pozitív a közönség részéről. Ha szeretnétek ti is kipróbálni, akkor látogassatok el a ModDB oldalára, ahonnan természetesen ingyenesen letölthető.