A Fallout 2 a klasszikus, izometrikus szerepjátékok egyik legnagyobb úttörőjének számít. A kiváló történet és a hihetetlenül komplex és részletgazdag világ révén hetekre el lehetett tűnni a pusztaságban még akkor is, ha nem vettük túlságosan komolyan a fő történetszálat. Emellett poénos szituációkba is keveredhettünk, mint amikor a karakterünkből pornósztár lehetett.
Ennek a küldetésnek az érdekessége az volt, hogy a játék ilyenkor kiszámolta, hogy a karakterünk mennyire jó az ágyban és ez alapján döntötte el, hogy milyenek az esélyeink. Ezt ugye a valóságban nem igazán lehetne számszerűsíteni, de a játék tervezői, Chris Avellone és Tom French mindenre képesek és ezt is megoldották.
French egy interjúban azt mondta, hogy a módszer mögötti logikát a saját tapasztaltaira építette:
"Randiztam egy lánnyal, akinek nagyon bejött egy másik, nálam sokkal vonzóbb pasi én pedig azonnal arra gondoltam, hogy a karizmának biztosan sokkal nagyobb szerepe van ebben."
A fejlesztők által kitalált képlet a karizmát, az agilitást, az állóképességet és az erőt veszi figyelembe, persze hozzászámítva a különféle módosítókat is, mint például a Sex Appeal, hogy aztán kijöhessen egy érték, ami a lehető legobjektívebben értékel minket. French hozzátette, hogy ma kéne a képletet meghatároznia, akkor megváltoztatná úgy, hogy a két ember karizmáját egymáshoz viszonyítsa ahelyett, hogy csak önmagában használná fel.
Reménykedjünk, hogy a Mass Effect: Andromedában már egy korszerűbb, de nem kevésbé tudományos módszerrel működik majd a társkeresés.