Nem kell tájékozatlannak érezned magad, ha nem hallottál még a Sega évtizedek óta elfeledett projektjéről, a The Sacred Poolsról. A játék fejlesztésével a SegaSoftot bízta meg az anyavállalat. Az amerikai bázisú csapat feladata az volt, hogy a felnőtteket célzó videojátékokat készítsenek, amik több platformra is megjelenhetnek, például PC-re és PlayStationre.
Nem nehéz kitalálni, hogy mennyire lett sikeres a projekt.
A Sega a The Sacred Pools nevű készítményt az 1996-os E3 során mutatta meg a nagyközönségnek, jóval azután, hogy a játékosok kitapasztalták: a hasonló stílusú játékoknak egyszerűen nincsen létjogosultsága.
A sajtó azonnal elásta a még javában készülő projektet, a Sega pedig gyorsan reagálva eltűntette a föld színéről, és soha nem vették elő újra.
A Gaming Alexandria oldalnak most sikerült utolérniük egy fejlesztőt, aki annak idején dolgozott a The Sacred Pools projekten, és aki elárulta, a játék 2-3 millió dolláros költségvetéssel rendelkezett. Ebből jól látszik, hogy a Sega tényleg bízott a játékban, akkoriban ugyanis nem volt divat ennyi pénzt egy címbe fektetni.
Szerencsére az oldal lelkes gyűjtői megszerezték a játék több verzióját és elérhetővé tették mindenki számára a PC-s, a Saturnos és PlayStationös prototípust is, amihez már csak egy jó emulátor kell, és mehet is a... móka?