A mai fiataloknak már a Windows Vista és a Games for Windows Live által okozott álmatlan éjszakákból sem jutott ki, de a veterán gamerek még a Windows 95-re is emlékezhetnek, ami olyan izgalmas újításokat hozott, mint a Start gomb vagy a hosszú fájlnevek támogatása.
A DOS-ra 1990-ben megjelent, ugyancsak a Microsoft által gondozott SimCity azonban nem futott megfelelően, ezért a programozóknak bele kellett nyúlniuk az operációs rendszerbe ahelyett, hogy a játékot próbálnák javítani - a patchelés akkoriban még nem ment volna olyan gördülékenyen, mint manapság.
Még 2000-ben írt erről Joel Spolsky programozó, de egy podcasternek köszönhetően ismét előkerült a blogposzt, amiben részletezte, hogy a Windows 95-ben fut egy kód, mely kifejezetten azért felel, hogy ha a SimCity fut, a memóriakezelés megfelelő legyen, és így a játék játszható maradjon a platformon. Enélkül nehezebb lett volna meggyőzni a Windows 3.x-et kényelmesen használó felhasználókat a frissítésről.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
A fent linkelt Twitter posztra érkezett válaszok között előkerült még néhány példa: a Final Fantasy VII eredeti változata például Windows NT esetében azt hazudja magának, hogy Windows 95-ön fut, így gond nélkül elindul, de a kompatibilitás érdekében trükközni kellett a Flight Simulator több részével és a Final Doom 95-tel is.