Hirdetés

Az EA több klasszikus Command & Conquer forráskódját is közzétette

|

Szokatlan meglepetéssel kedveskedett az EA a Command & Conquer franchise rajongóinak.

Hirdetés

A Command & Conquer franchise rajongói számára izgalmas hír érkezett: az EA kiadta több klasszikus C&C játék forráskódját, valamint Steam Workshop támogatást adott néhány régi kedvenchez. Bár a Tiberian Sun teljes körű felújítása egyelőre még várat magára, a mostani lépés hatalmas lehetőségeket nyit meg a modding közösség számára.

A kiadott forráskódok között szerepel a Command & Conquer (Tiberian Dawn), Red Alert, C&C Renegade, valamint a C&C Generals és annak kiegészítője, a Zero Hour. Mindezek GPL licenc alatt kerültek nyilvánosságra, ami azt jelenti, hogy a rajongók szabadon módosíthatják, továbbfejleszthetik és megoszthatják a játékok különböző verzióit anélkül, hogy az EA jogi osztályának beavatkozásától kellene tartaniuk. Az érdeklődők az EA hivatalos GitHub-oldalán találhatják meg a kiadott fájlokat.

Ennél is fontosabb azonban, hogy a Steam Workshop támogatás is érkezik néhány legendás címhez. A frissítés érinti a C&C Renegade, C&C Generals és Zero Hour, C&C 3: Tiberium Wars és Kane's Wrath, valamint a C&C 4: Tiberium Twilight játékokat. Ez azt jelenti, hogy a játékosok könnyebben telepíthetnek és kezelhetnek modokat, pályákat és egyéb tartalmakat a Steam rendszerén keresztül.

Hirdetés

Az EA továbbá frissítette a Mission Editor és a World Builder eszközöket, hogy a felhasználók közvetlenül a Steam Workshopra tölthessék fel saját térképeiket. Emellett kiadott egy modding támogatói csomagot, amely tartalmazza a SAGE motorral működő játékok forráskódját, XML fájljait, sémáit, szkripteket, shadereket és pályafájlokat. Ez hatalmas segítség lehet a modderek számára, akik így még szabadabban fejleszthetik saját projektjeiket.

Bár a Tiberian Sun és a Red Alert 2 hivatalos remasterje egyelőre nem érkezett meg, a mostani lépések egyértelműen mutatják, hogy az EA továbbra sem hagyta teljesen feledésbe merülni a legendás stratégiákat. A C&C producer Jim Vessella szerint a kiadó megbízta a közösség egyik elismert tagját, Luke "CCHyper" Feenant, hogy vizsgálja meg, hogyan lehetne javításokat végrehajtani a C&C Ultimate Collection játékaiban. A mostani fejlesztések az ő munkájának eredményei.

Bár az EA-t gyakran éri kritika a klasszikus címekkel kapcsolatos üzleti döntései miatt, most úgy tűnik, hogy a kiadó valódi elhivatottságot mutat a C&C széria életben tartása iránt. A régi rajongók és a modderek számára ez egy hatalmas lehetőség, amely új életet lehelhet a legendás stratégiai játékokba.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)