Sokat elárul a valósidejű stratégiai játékok helyzetéről, hogy új IP-k helyett huszonéves klasszikusok felújított változatai tartják lázban a műfaj rajongóit. Ezek egyikét, a Command & Conquer: Tiberian Dawn és a Command & Conquer: Red Alert RTS-eket minden kiegészítővel együtt egy csomagba gyűjtő Command & Conquer: Remastered Collectiont már csak napok választják el a megjelenéstől. Június 5-e a jeles dátum, karikázzátok be a naptáratokban, ha még nem tettétek.
Fejlesztői egy blogbejegyzésben meséltek arról, hogy mi a helyzet a már most rendkívül aktív közösséget foglalkoztató két kulcskérdéssel. Kezdjük talán az ecettel, utána jöhet a méz, hogy enyhítse a kellemetlen érzést. Noha a srácok úgy tervezték, hogy első naptól fogva él majd a sokak által remélt LAN-támogatás, a koronavírus miatt lassabban halad a munkálatok ezen része, mint szeretnék, tehát csak a rajtot követően hozza el majd számunkra ezt a lehetőséget egy patch.
Remek hírrel szolgáltak ellenben mindazoknak, akik szeretnének saját tartalmakat gyártani, munkájuk eredményét pedig megosztanák a többi felhasználóval. Mint azt Jim Vessella producer az EA képviseletében kifejtette, a GPL 3.0 licenc alatt közkinccsé teszik a TiberianDawn.dll-t és a RedAlert.dll-t a forráskódokkal együtt, mégpedig a Remastered Collection rajtjával párhuzamosan.
Így aztán a felújított játékokhoz járó pályatervezővel együtt már minden adott lesz ahhoz, hogy az ilyesmire affinitást érző rajongók sosem látott térképekkel és egységekkel árasszák el a Steamet és az Origint, vagy akár új és ötletes játékmódokkal rukkoljanak elő. Ki tudja, talán épp most ágyaztak meg annak a modnak, amelyik idővel ugyanolyan híressé válik majd, mint a Defense of the Ancients a maga idejében.
Ti várjátok a Command & Conquer: Remastered Collectiont?