Hirdetés

Annak idején kizárták a nyilvánosságot, de most te is megnézheted a Neverwinter Nights E3-as demóit

|

A 2002-ben megjelent fantasy szerepjáték nagyon sok mindenben különbözött a Baldur's Gate szériától.

Hirdetés

Bár úgy látszik, a koronavírus-járvány által felgyorsított változások egyszer s mindenkorra kicsinálták az E3-at, a legnagyobb presztízsű videojátékos rendezvényt, a fejlesztők és a sajtó számára is fontos, zárt ajtók mögött zajló bemutatók korának még nem áldozott le. Egyrészt a poszt-Covid éra túlélői, mint a gamescom és a Tokyo Game Show továbbra is lehetőséget kínálnak a nyilvánosságot kizáró prezentációkra, másfelől az online térbe költöztetve is kivitelezhető a művelet.

Az ilyen bemutatók jellemzően vagy a nyilvános prezentációk kibővített változatait takarják, esetleg megfejelve a kipróbálás lehetőségével, vagy pedig annyira korai bepillantást engednek egy-egy projektbe, hogy azt valóban hiba lenne idő előtt megosztani a majdani célközönséggel, mivel rengeteg minden változhat a fejlesztés végéig.

Hirdetés

Nemrég megleshettük a Noclip Game History Archive YouTube-csatorna jóvoltából a Star Wars: Knights of the Old Republic szupertitkos bemutatóját a 2001-es E3 idejéből, most pedig egy másik klasszikus BioWare-RPG, a Neverwinter Nights prezentációit is végignézhetjük. A stúdió első 3D-s szerepjátéka más irányból közelítette meg a Dungeons & Dragons élményt, mint azt megelőzően a Baldur's Gate és a Baldur's Gate 2: Shadows of Amn.

A kampány, melynek során egy, a címbéli várost sújtó járványnak kellett véget vetnünk tulajdonképpen azt a célt szolgálta, hogy megismertesse a játékosokkal az Aurora szerkesztő lehetőségeit, akik aztán eszelős mennyiségű tartalmat készítettek a Neverwinter Nightshoz, némelyik modul még túl is szárnyalta a BioWare az alapjátékot és annak hivatalos kiegészítőit (Shadows of Undrentide, Hordes of the Underdark).

És persze nemcsak a 3D-s környezet és karakterek, a forgatható, zoomolható kamera, vagy a szokatlan kezelőfelület miatt volt éles váltás a Neverwinter Nights a Baldur's Gate szériához képest, hanem mert a hatfős kalandozó parti helyett egyetlen karaktert irányíthattunk, míg társunkat (ritkában társainkat) az MI terelgette az előzetes beállításoknak megfelelően.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)