Még 2006-ban jelent meg a Csillagok háborúja idővonalán a Star Wars III. rész - A Sith-ek bosszúja és a Star Wars IV. rész - Egy új remény között elhelyezkedő Star Wars: Empire at War. Az egykori Westwood-veteránokból alakult Petroglyph valósidejű stratégiai játékánál jobb azóta sem készült a műfajban, legalábbis olyan, amelyben a messzi-messzi galaxis háborúit vívhatjuk meg.
Éppen ezért örömteli, hogy az időközben workshop-támogatással is felvértezett steames változatba 2017-ben visszakerült a multiplayer, ráadásul az elmúlt napok eseményei alapján biztosak lehetnek benne a rajongók, hogy a fejlesztőcsapat még nem szándékozik elengedni az Empire at War kezét.
Először november elején futott be egy kisebb, néhány hibát és a játékegyensúlyt javító, a teljesítményt optimalizáló tapaszt, amit ezen a héten egy második, jóval méretesebb frissítés követett. Ez végre 64 bites alkalmazást faragott az alapjátékból és annak Forces of Corruption című kiegészítőjéből, ami már önmagában megoldást jelent számos, memóriával kapcsolatos gondra, továbbá drasztikus mértékben csökkenteni fogja az összeomlások számát a fejlesztők állítása szerint.
Ezen felül multis szinkronizációs problémákat, valamint egyensúlyi és az egységek nem megfelelő viselkedéséből fakadó hibákat is kezelésbe vett a csapat, amely legutóbb a valóban egyedi, ám meglehetősen csiszolatlan első világháborús RTS-sel, a The Great War: Western Fronttal jelentkezett.