A The Last Guardian visszatérése és a Shenmue 3 bejelentése mellett egyértelműen a Horizon: Zero Dawn bemutatása volt a Sony E3-as előadásának fénypontja, ugyanis a Guerrilla Games kizárólag PlayStation 4-re készülő open-world szerepjátéka fantasztikusan néz ki. De mi kellett hozzá, hogy így legyen? Valójában nem mi, hanem ki(k).
A stúdió művészeti igazgatója, Jan Bart Van Beek és a vezető producere, Lambert Muller a GamesRadarnak mondták el, hogy az volt a legnehezebb a fejlesztésben, hogy a meghatározott szakaszok esetében szerzett tapasztalataikkal (lásd Killzone) a hosszú játékidőt garantáló és több lehetséges tevékenységgel telerakott nyitott világra váltottak, amelyet a lehető legjobb módon próbáltak megoldani. Felvettek olyan tapasztalt munkatársakat, akiknek van már rutinjuk az open-world projektekben, így többek között a The Witcher és a Fallout szériákból is érkeztek hozzájuk szakemberek. A Horizon vezető írója például a Fallout: New Vegason dolgozott.
A Horizon: Zero Dawn a tervek szerint 2016-ban jelenik meg PlayStation 4-re. Nektek hogy tetszett a projekt bemutatkozása?