Az E3 2015-ön mutatkozott be a Killzone sorozat fejlesztőcsapatának új játéka, a Horizon: Zero Dawn, amely sok kérdést hagyott megválaszolatlanul és hiába a Guerrilla Games projektjéről készült előzetesünk, néhány kérdőjel továbbra is fennáll. Például az, hogy a nyílt világú TPS-ben mennyire hagynak teret a korábban megpedzegetett szerepjátékos elemeknek a készítők az akció mellett.
A stúdió ügyvezető igazgatója, Hermen Hulst a Games Radarnak elmondta, hogy a Horizon: Zero Dawn hol helyezkedne el egy olyan spektrumon, aminek az egyik végén olyan akció-orientált játékok szerepelnek, mint az Assassin's Creed, míg a másik végén a The Elder Scrolls (például a Skyrim) és a hozzá hasonlók kapnak helyet. Hulst szerint az ő projektjük a kettő között lavírozik, vagyis mindkettő műfajból tartalmaz elemeket. Persze tisztában van vele, hogy ez egy igencsak homályos nyilatkozat és rengeteg spekulációt felvet a rajongókban, de hozzátette, hogy ha majd egyszer valamit mutatnak, akkor részletesebben is beszélnek róla.
A Horizon: Zero Dawn megjelenése valamikor 2016-ban várható, kizárólag PlayStation 4-re. Ti mennyi akció- és mennyi szerepjátékos elemet szeretnétek benne látni?