Hirdetés

Új rendszer szűri YouTube-on a hirdetőbarát tartalmakat

|

Hónapok óta probléma a YouTube videósoknál az algoritmus, ami számtalan videót ítélt nem hirdetőbarát tartalomnak, és így nem kerestek velük egy fillért sem. Az oldal új rendszere talán segít majd ezen.

Hirdetés

A YouTube alkotók által csak adpocalypse néven emlegetett jelenség rengeteg videóst fosztott meg komoly mennyiségű bevételtől. A YouTube "nem-hirdetőbarát" megjelöléséért felelős rendszere elméletileg a rasszista, gyűlöletkeltő és hasonló tartalmú videókat kellene hogy célozza, de rengeteg gaming videós pénzkeresési lehetőségét lőtte le, a hírekkel foglalkozó csatornákéval együtt.

Hirdetés

A YouTube új rendszere egy tegnapi frissítés szerint ezen nagyban segíteni fog. A blogposzt szerint milliónyi videó válik monetizálhatóvá. A fellebbezési folyamat is sokat javult és egyszerűsödött a leírás szerint.

"Nagyjából 30 százalékkal csökken azoknak a videóknak a száma melyek limitált mennyiségű hirdetést kaptak. Más szavakkal, több millió videóval lehet újra pénzt keresni."

Az adpocalypse egy olyan jelenség, ami ugyan a hirdetőknek és a YouTube-nak hasznára vált, de rengeteg videós megélhetését vette el a számtalan hirdetésmentesített tartalomnak köszönhetően. Az üggyel olyan alkotók foglalkoztak, mint Casey Neistat, Philip DeFranco, Hank Green és PewDiePie.

A YouTube új rendszere elméletileg tegnap estétől ma reggelig lépett életbe. Meglátjuk, hogy milyen hatásai lesznek az alkotókra nézve.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)