Hirdetés

XCOM: Enemy Unknown - külön csapat a PC-s verzióhoz

|

Jake Salamon, vezető tervező beszél többek között a PC-s és konzolos különbségekről és a moddolás lehetőségéről.

Hirdetés

Salamon urat a PCGamer csípte el egy interjú erejéig:

"Az elképzelés az, hogy könnyedén lehessen moddolni a játékot. Ez nem azt jelenti, hogy erre kötelezzük magunkat, de az Unreal címeknél nagyon könnyen el lehet érni ezt. A Civilization játékok például nagyon jók ebben. A Civ5-ben a fejlesztők térképszerkesztőt is mellékeltek a játékhoz, így a játékosok könnyedén elkészíthetik a saját kampányukat. De nem csak ez a fontos, hanem az is, hogy az Xcom: Enemy Unknown a különböző platformoknak megfelelő élményt nyújtson. A külön fejlesztett PC UI is ezen elképzelésünk egyik része.", mondta Jake Salamon.

Arra a kérdésre, hogy az előzetes képeken látott Xbox vezérlés parancsainak megfelelő rendszer lesz-e PC-n is, Jake a következőket válaszolta: "Nem, nem, nem. Neeeeem! Ó ember, nem. Ezt soha nem tennénk veletek. Viccelsz velem?Nem. Külön csapatunk van a PC-s UI elkészítésére, de tény, hogy a meglévő (konzolos) alapokból dolgozunk, de a taktikai UI egy önálló, PC-s UI lesz. Teljesen más lehetőségeket ad egy egeres kezelés, mint amikor a gamepad segítségével kell kiválasztani a megfelelő dolgokat. Nekünk is van PC-nk, és erre egyedi UI-t tervezünk."
Köszönjük, Jake!
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)