A Firaxis újfent minőségi munkát végzett az XCOM 2 megalkotásakor, ugyanakkor a legelső DLC, az Anarchy's Children inkább csak afféle öltöztetős móka volt, mintsem komolyabb kiegészítés, ezt a feladatot a második fizetős bővítmény, az Alien Hunters vállalta magára.
A Reinforcement Pack Season Pass részeként érkező XCOM 2 DLC három új Ruler ellenfelet ad hozz a játékhoz, amik véletlenszerűen bukkannak fel a kampányok során, miután teljesítettünk egy szintén most debütáló narratív küldetést.
Az új egységek közül az egyik a meglehetősen félelmetes Viper King, amely egyedi viselkedéssel és taktikával lett felruházva, így nem fog úgy viselkedni, mint a többiek. Ha nem tudjuk elég gyorsan leverni, el fog menekülni a harcból, hogy egy másik nap egy másik csatában újult erővel térjen vissza.
Ha sikerül mindhárom egységet legyűrni, akkor a jutalom egy új páncélszett lesz. Ezek a különleges darabok értékes taktikai bónuszokat adnak, mint például az Icarus Suit's booster, ami lehetővé teszi a viselője számára a repülést, valamint egyúttal félelmet keltenek az idegenekben.
Annak érdekében, hogy feltudjuk venni a harcot az új fenyegetésekkel, új fegyverek szükségesek, amilyen a magas sebzésű egylövetű, a Bolt Caster, az erőteljes, eldobható penge, a Hunter's Axe, a garantált találatot okozó és használóját elrejtő ShadowKeeper pisztoly, valamint a Frost Bomb gránát, ami képes ideiglenesen megfagyasztani a célpontot.
Az XCOM 2: Alien Hunters DLC a tervek szerint május 12-én fog megjelenni és egy optimalizálást tartalmazó patch kíséri majd.