Az Xbox marketing vezetője Mike Nichols, a Telegraphnak adott interjújában reagált a Google Stadia bemutatójára. Szerinte ugyan a Google képes lesz egy kielégítő technikai háttér felépítésére, de egyszerűen nem fognak elég tartalommal rendelkezni a nagyközönség bevonásához.
Véleménye szerint a Stadia nehézségei leginkább abból fakadnak majd, hogy a cég csak a közelmúltban kezdett foglalkozni a gaming piaccal.
"Egy olyan feltörekvő versenytársnak, mint a Google lehet, hogy megvan a technikai háttere a felhőrendszerének köszönhetően, és a közösségi háttere a YouTube-nak köszönhetően, de nincs elég tartalmuk."
Azért a másik oldal nem feltétlenül értene ezzel egyet. A keresőóriás olyan neveket tudhat magáénak, mint Phil Harrison (ő korábban magas pozíciókat töltött be a Sonynál és a Microsoftnál is) vagy Jade Raymond (neki köszönhetjük az Assassin's Creed szériát). Ők fogják vezetni a Stadia belsős fejlesztőcsapatát. A saját stúdiójukon kívül egyébként több ezer csapattal (többek között a Bethesda és a Ubisoft embereivel) dolgoznak együtt.
A Google saját nyilatkozata szerint a legutóbbi bemutatón szándékosan nem beszéltek a játékokról, a platform lehetőségeire koncentráltak. A játékokkal kapcsolatos bemutatókra júniusban számíthatunk (ugyan konkrétan nem említették az E3-at, de valószínűleg ott is lesz valami ízelítő).
Hogy mennyire lesz igaza Mike Nicholsnak, az néhány hónap múlva kiderül.