Major Nelson volt a fő moderátor, de jelen volt Ken Lobb, a Microsoft kreatív igazgatója, valamint Dan Greenwalt (Turn 10), Josh Bridge (Dead Rising 3), Justin Robey (Microsoft Studio) és Nick Burton (Rare) is.
Elsőként a Project Upload funkció mutatkozott be, a Killer Instinct-ből vettek fel vele jeleneteket. Aztán megmutatták, hogy az Xbox One képes felismerni az új Kinect segítségével, hogy ki tartja a kezében a konzol kontrollerét. Amikor a kontroller átkerül egyik játékos kezéből a másikba, a konzol automatikusan betölti az illető profilját. Félelmetes.
Greenwalt elmagyarázta a kontroller rezgéseinek működését, beszámolója szerint az egyes gombok rezgései információkat adhatnak a játékosoknak pl. a Forza 5 autóinak kerekeiről. Josh Brige a Dead Rising 3 zombijainak anatómiailag korrekt belsőségeit és a fizikai motor hajtotta üvegszilánkokat mutatta be (realisztikus megoldások előtérben), míg Justin Robey a játékosok közti kommunikációról és játékra való meghívásról ejtett pár szót.
Nick Burton a Kinectről beszélt, amely felismeri az arcmimikákat, meg tudja különböztetni az ujjakat 3 méterről. A Kinect képes az arckifejezéseinket a játékban használt avatarokon is megjeleníteni, tehát egész viccesen is kinézhet majd egy-egy virtuális összejövetel. A Rare egyébként egy "célzós-lövős" játékon dolgozik, amely a játékosok szemét és kezét méri be, ahelyett, hogy egy light gun kontrollert követnének.
Félig ijesztő, félig lenyűgöző funkciók ezek, de a konzol a megítéléstől függetlenül jön, lát és megjegyez mindent. Az Xbox One megjelenés pontos dátumát egyébként "még a nyáron" felfedik, akkor remélhetőleg többet tudunk meg a részletekről is.