A Redditen egy állítólagos anonim fejlesztő egy "Ask Me Anything" keretében arról beszélt, hogy szerinte az azóta már törölt Xbox One DRM-es dolgokat nem magyarázta meg eléggé a Microsoft.
"Személy szerint engem nagyon meglepett, hogy ilyen hamar visszaléptünk a DRM-mel kapcsolatban. Szerintem nyomatékosíthattuk volna jobban is, hogy milyen előnyökkel is jár majd ez" - mondta a fejlesztő. Továbbá azt is hozzátette, hogy a petíció is azt mutatja, hogy sokaknak hiányoznak a törölt funkciók.
Az említett előnyökről az mondta, hogy az Xbox One-on lemez nélküli játékmegosztás a teljes játékokra is vonatkozott és nem csak demókra, mint ahogy azt pletykálták. "Az egésznek az volt a célja, hogy anélkül meg tudja mindenki osztani a játékait, hogy oda kéne adnia magát a lemezt" - magyarázta.
Szerinte az Xbox-os rajongók "alig hallhatóak", illetve megemlítette, hogy Kinect szenzor előállítása majdnem annyiba kerül, mint magáé az Xbox One-é. Egy kérdésre válaszolva azt mondta, hogy "a legnagyobb előnye a beépített Kinectnek az, hogy ha a fejlesztők úgy döntenek, hogy Kinect-es funkciókat raknak a játékukba, akkor azt minden Xbox One tulajdonos garantáltan használni tudja majd". A névtelen fejlesztő azt mondta, hogy az emberek azért legyintenek csak a Kinectre, mert nem látták úgy működni, ahogy ő, pedig "szerves része a Xbox élménynek".
Természetesen a titokzatos fejlesztő kilétéről nem tudunk semmit, de abban egyetérthetünk vele, hogy az Xbox One legnagyobb problémája nem a Kinect, se nem az exkluzív címek, de még nem is a DRM, vagy kinézete volt, hanem az, ahogy a Microsoft mindezt bemutatta az embereknek.
Ti mit gondoltok?