Hirdetés

World of Warcraft - rengeteg tartalmat hoz a Rise of Azshara frissítés

|

Tegnap este láthattunk egy bemutatót a 8.2-es frissítésről, mi pedig össze is szedtük nektek, mik lesznek a legfontosabb újdonságok. Nem rövid a lista.

Hirdetés

Az már tudtuk egy ideje, hogy a World of Warcraft: Battle for Azeroth 8.2-es frissítésének Nazjatar és Azshara királynő lesz középpontjában, de sokkal több tartalom vár bennünket egy új zónánál és egy új raidnél. A Blizzard konkrét játékrendszerekkel, egy szabadidős extra területtel és a Heart of Azeroth teljes átdolgozással is készül. Ez a WoW történetének talán legnagyobb frissítése, szóval hozzatok hideg élelmet, ez most nem egy rövid hírecske.

Hirdetés

A sztori kontextusról nem tudunk sokat, de valamilyen nagy katasztrófa után elkeveredünk a tenger mélyéről kiemelkedett egyik új helyszínre, és itt indul be igazán a Rise of Azshara története. Felfedezni mindig jó dolog, szóval akkor lássuk először is a minket körülölelő világot!

Új zóna: Nazjatar

Az első új helyszínen Azshara úrnő pár izgalmas csapdával várja a Horda és a Szövetség kalandozóit. Kénytelenek leszünk menekülni, amíg egy biztonságos tábort nem találunk, aztán meg nem erősödünk. A sztori elején találkozni fogunk új szövetségesekkel: A Horda kötelékét erősítő játékosok a nagák korábbi rabszolgáival pacsizhatnak le (akik között akadnak Gilbinek, Makurák, és az Unshackled frakcióhoz tartozó nevű tengeri óriások is), a Szövetség társai pedig mélytengeri harcosok, akikről egyelőre túl sokat nem tudunk.

Nekünk kell segítenünk megépíteni a két frakció bázisait. Innen aztán magunkkal vihetünk egyet a három lehetséges NPC társ közül. Ezek a karakterek folyamatosan fejlődnek majd mellettünk, ahogy World Questeket darálunk és teljesítjük napi küldetéseket. Ezek az ismételhető feladatok klasszikus gyilkolós, gyűjtögetős missziók lesznek, melyeket szintén a bázisunkon vehetünk fel.

Nazjatarnak lesz saját küldöttsége, amivel úgy haverkodhatunk össze, ha a szokott módon daráljuk a hozzá tartozó küldetéseket. A különbség a többi misszió és a Nazjataron található WQ-k között az, hogy itt minden feladat erősen naga és Azshara témájú. Az ellenségeink folyamatosan nyomulnak majd előre, bázisokat építve az elfoglalt területeken. Ha felbukkan egy ritka szörny, annak valamilyen Azsharával kapcsolatos affix változója lesz, ami minden alkalommal cserélődik. Újfajta WQ-k nyílnak majd meg, ahogy haladunk a sztorival, és ahogy segítjük Nazjatar lakóit, és a küldetéseink után rendszeresen visszatérünk a saját frakciónk bázisára, folyamatosan fejlesztgetve azt.

Új raid: Azshara's Eternal Palace

Természetesen egy új raid is kerül az zónába, ami 2-3 héttel a 8.2-es update megjelenése után fog megnyílni. A raid új ellenfeleket és új lootot ígér, a végső összecsapásban pedig magával Azsharával fogunk megütközni, szóval lehet rá gyúrni keményen, szükségünk lesz mindenre.

Új zóna: Mechagon

Van még terület, ami figyelmet érdemel: Mechagonban minden az építésről és szerelgetésről szól. Különböző félkész projekteket találhatunk elszórva, melyeket az itteni kalandjainkból nyert kütyükkel és nyersanyagokkal fejezhetünk be. Minden nap 3 tematikus látogató érkezik Mechagonba, akik teljesen átalakítják a zónában felbukkanó ellenfelek típusait és lecserélik az itt elérhető napi küldetéseket is.

Az egész helyszín lényege az, hogy annyi időt tölts benne, amennyit akarsz, és olyan tempóban fedezd fel, amilyenben neked kényelmes. Találhatunk itt egyébként egy lepusztult robot macskát is, amelyet újjáépíthetünk és 9 különböző festéssel díszíthetünk fel. Belefoghatunk egy hatalmas, félkész robot befejezésébe is, aztán majd jól meglepődhetünk, amikor kiderül, hogy az egyébként egy nagy robotpók hátas. Egy új tárgy is vár ránk Mechagonban, ami egy különböző extrákkal tuningolható trinket.

Új dungeon: Operation: Mechagon

Ez a dungeon szintén 2-3 héttel a 8.2-es frissítés érkezése után válik elérhetővé. Egy mega dungeonről van szó (hasonló a Return to Karazhanhoz) 8 főellenséggel, a legnagyobb ellenfelünk pedig maga, King Mechagon lesz.

A kazamata Mechagon belső, földalatti városában helyezkedik el, és tele lesz egyedi megoldásokkal, így már csak az élmény kedvéért is érdemes legalább egyszer végigtolni.

Új rendszer: Heart of Azeroth Essence

A történet elején segítünk majd Magninak újjáépíteni a Azeroth szívének kamráját, ahol munkánknak köszönhetően egy forge is megnyílik. Ezen keresztül férünk hozzá a teljesen átalakult Heart of Azeroth rendszerhez. Az eddigi, tárgyakon megnyitogatós, perkes megoldás megmarad, de a 8.2-s update élesedése után mindenki azonnal hozzáfér az Azerite perkekhez és nem kell várni, amíg végre elérhetővé válik mondjuk az új vállasunk 5. karikája.

Ehelyett jön az Essence rendszer.

Amikor elérhetővé válik a szív alakítgatása, akkor megnyithatunk rajta egy arany színű foglalatot. Ez a Major Power helye, és ahogy szintezzük tovább a Heart of Azerothot, úgy két további, Minor Power foglalat is megnyílik rajta. Ezekbe különféle Essenceket rakhatunk, mindegyik rendelkezik egy Minor és egy Major hatással, attól függően aktiválódnak ezek, hogy melyik helyre pakoljuk be őket.

Minden karakter rengeteg megnyitható Essence-szel fog rendelkezni, ezeket pedig specifikus tartalomtípus teljesítésével nyithatjuk majd meg. Lesznek olyanok, amelyeket  dungeonok darálásával érhetünk el, esetleg PVP-vel, vagy raiddel aktiválhatjuk. Minden Essence-nek négy szintje lesz, az alapverzióval hozzáférünk az alapvető erejéhez, aztán ha keményebb tartalmat teljesítünk, akkor elérhetjük annak további szintjeit is. Ha például egy raiddel feloldható Essence-ről beszélünk, akkor LFR nehézségi szinttel már megnyithatjuk az Essence zöld verzióját. Normál szinttel megnyithatjuk a kék verziót, a Heroic megnyitja a lilát, a Mythic pedig a narancssárgát.

A narancs, Legendary szint egyébként már csak kozmetikai extrát nyújt.

Új rendszer: Mount felszerelés

A 8.2-as frissítés hozzácsap a Mount gyűjteményünkhöz is egy tárgyfoglalatot, amibe aztán a három lehetséges hátasfelszerelés egyikét rakhatjuk. Az első lehetőségeink a következőek lesznek:

- Saddlechute: ez gyakorlatilag egy ejtőernyő, ami magas helyekről történő leugrás esetén bekapcsol, és garantálja a fájdalommentes leereszkedést.

- Comfortable Rider's Barding: ha a hátasodon ülve megtámadna egy ellenség, akkor meggátolja, hogy Dazed hatást kapj, vagy hogy lelökjenek.

- Inflatable Mount Shoes: vízen járást ad.

Mivel a vízen járás képessége így egy tárggyá válik, a Strider hátasok el fogják veszíteni ezt a tulajdonságot, és ők is csak akkor tudnak majd a felszínen maradni, ha feltesszük a felfújható cipőket.

És még mindig nincs vége a World of Warcaft újdonságainak

Mivel eddigre már bőven elég újdonságot hallottunk, a srácok nem mentek bele a további részletekbe, de még a fentieken túl is rengeteg tartalom érkezik; többek között a Baine bebörtönzésével kapcsolatos War Campaign fejezet. Itt a teljes lista:

- War Campaign
- Tauren / Gnome Heritage Armor
- Heroic nehézségű Battle for Stormgarde Warfront
- Pathfinder Part II (tehát lehet majd repülni)
- Stratholme Pet Battle Dungeon
- World Event átalakítások
- Ashran Battleground
- Rengeteg új loot

Az újdonságokat jövő héttől mindenki tesztelheti, a tartalmak ugyanis ekkor válnak majd elérhetővé a 8.2-es PTR frissítésben, tényleg érdemes lehet most visszanézni.

Ti adtok neki egy esélyt?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)