A PC-s játékipar egyik aranytojást tojó tyúkocskája, a masszívan multiplayer online világ, amiből idáig egyetlen egy csapatnak, a Blizzardnak sikerült hasznot kovácsolnia. A januárban még tízmilliós rajongói táborral büszkélkedhető fejlesztőbrigád akkor sem esett kétségbe, amikor májusban megérkezett a Funcom Age of Conanja, illetve az EA Mythic többszöri csúszást megélt Warhammer Online-jától sem kezdtek el összecsomagolni.
Épp ellenkezőleg! A Wrath of the Lich King vezető dizájnere, Tom Chilton a Games Convetion-ön adott egyik interjúban elárulta, hogy gőzerővel teszik a dolgukat, folyamatosan dolgoznak a megálmodott univerzumon, mely napról napra egyre zsúfoltabb, ugyanis Chilton állítása szerint dinamikusan növekszik a játék. Ezen kívül reményének adott hangot, miszerint az egyelőre dátum nélküli második expanzió, a Wrath of the Lich King ismét meggyőzi a rajongókat, hogy érdemes újra és újra leülni a gép elé esténként.