Noha az Overwatch hihetetlenül sikeres PlayStation 4-en és Xbox One-on, így lenne benne logika, hogy a Blizzard a többi slágercímét is átköltöztesse a Microsoft és a Sony masináira, a kiadó másképp vélekedik erről.
A PAX Easten a DualShockers beszélgetett el a World of Warcraft producerével, Daniel Stahllal és a Heroes of the Storm vezető karaktertervezőjével, Matt Villersszel, akik mindketten elárulták, hogy a játékok miért nem jelentek még meg konzolokra is. Stahl szerint mivel a WoW eredetileg is PC-re készült, ezért rengeteg különböző dolgon kellene változtatniuk ahhoz, hogy konzolos játék válhasson belőle, ők azonban úgy szeretnék folytatni a fejlesztést, ahogy jelenleg is teszik.
Ugyanezt mondta el Villers is: a kezdetektől fogva a PC-re fókuszálnak a Heroes of the Storm esetében és számos változtatásra lenne szükségük a játékmenet területén, hogy konzolokon is működhessen, jelenleg nem is tervezik.
Szóval ha abban reménykedtek, hogy a közeljövőben PlayStation 4-en, Xbox One-on vagy Nintendo Switchen láthatjátok viszont a Blizzard említett két sikerjátékát, akkor ne tegyétek. Persze az idei BlizzConon még bármilyen meglepetéssel előállhat a kiadó.