A World of Warcraft 1.7-es frissítése hozta be a 20 fős Zul'Gurub raidet, aminek főellenfele Hakkar volt. A boss egyik képessége, a Corrupted Blood folyamatos sebzést tolt rá a karakterekre addig, amíg meg nem haltak. A nagyobb probléma az volt ezzel, hogy a Corrupted Blood minden közeli társunkra is átterjedt.
Egy raid debuffról beszélünk, ami normál esetben nem juthatna ki a raidből. Egy programozási hibának köszönhetően azonban a Corrupted Blood rajta maradt a peteken, így amikor azokat a játék fővárosaiban újra lehívták, azonnal kiterjedt a vírus. Heteken át tombolt a járvány Orgrimmarban, Stormwindben és Ironforge-ban, mire a Blizzard kijavította a bugot.
A Hearthstone fejlesztői ebből merítettek ihletet Hakkar, the Soulflayer megalkotásakor. A 10 manába kerülő 9/6-os lény halálakor egy Corrupted Blood kártyát rejt mindkét játékos paklijába. Ha valaki kihúzza azt, akkor 3 sebzést fog elszenvedni. A kijátszás után 2 másik Corrupted Blood kerül a pakliba, és ez így növekszik tovább addig, amíg a játékosnak tele nem lesz Corrupted Bloddal a paklija és bele nem hal.
Hogy ez a kártya mennyire lesz jó, az majd a Rastakhan's Rumble megjelenése után kiderül, de aki használni fogja, az biztosan jól fog szórakozni vele.