Hirdetés

World of Warcraft - 14 év után végre felegyenesednek az orkok

|

A horda görnyedt hátú harcosai sokkal tekintélyt parancsolóbbak lesznek a jövőben.

Hirdetés

A World of Warcraft 2004 óta töretlenül dominálja az MMO piacot, ez idő alatt pedig rengeteg dolog megválzotott, többek közt a karaktermodellek is. A Blizzardnál elérkezettnek látták az időt, hogy újabb ráncfelvarrást eszközöljenek.

Hirdetés

Az ork NPC-k már jó ideje büszke harcosként állnak a városokban, a játékosok karakterei azonban görnyedt, púpus háttal futkároznak a csatamezőn, ami miatt lehet bármilyen brutális egy páncél, azért nem mutat olyan jól, mintha kihúzná magát a karakterünk. Ez hamarosan megváltozik, a WoWhead adatbányászai ugyanis felfedezték, hogy a Blizzardnál átdolgozták a modelleket.

Az orkok a jövőben egyenes háttal, széles vállal "születnek" karaktergeneráláskor. Természetesen a már meglévő karaktereket is megváltoztathatjuk, ehhez elég besétálni a stylisthez valamelyik fővárosban, és némi aranyért cserébe a csontkovács rendbe teszi a gerincünket. A változást várhatóan a Battle for Azeroth indulásával egyidőben vezetik be.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)