Hirdetés

World in Conflict

|

Az utóbbi idők egyik legnagyobb sikervárományos stratégiai játéka, a World in Conflict tesztverziója a napokban végre megérkezett szerkesztőségünkbe, így aztán gyorsan vetettünk is rá néhány pillantást.

Hirdetés

A World in Conflict különös merészséggel próbál egy kis színt vinni a stílusba, hiszen sutba dobta az RTS-ekben megszokott bázisépítés / nyersanyaggyűjtés / seregtoborzás témát, helyette csakis az instant akcióra fókuszál. A legnagyobb hangsúlyt ennek megfelelően természetesen a multiplayer rész kapta, amit több módban játszhat akár 16 játékos is egymás ellen. A legjobb az egészben, hogy nem szükséges unatkozva várni, amíg feltéved a netre egy megfelelő játékpartner, hanem bármikor, bármelyik küzdelembe bekapcsolódhatunk, ha van még szabad hely, illetve ha esetleg hamar el is véreznénk, az FPS-eknél megszkott módon "újratermelődünk", és folytathatjuk a küzdelmet. Igazság szerint nagyon-nagyon el tudja ragadni a hév az embert egy-egy ütősebb multi partiban, és akár órákon keresztül lehet megállás nélkül játszani.

A játék alapsémája nem túl különleges, de ettől függetlenül nagyon is izgalmas. Az összecsapások kezdetekor bizonyos mennyiségű parancsnoki pontból vásárolhatunk magunknak egységeket, amik a tankoktól kezdve a gyalogságon át a helikopterekig széles skálán mozognak. Ahogy manapság illik, minden unitnak megvan a maga különleges képessége, a gyalogosok képesek sprintelni, a tankok füstfelhőbe burkolózhatnak, így aztán taktikai lehetőségeink a sokszorosásra ugranak. További érdekes opciókat ad a kezünkbe, hogy gyakorlatilag bármikor kérhetünk utánpótlást a hátországból, illetve akár olyan csapásmérő eszközöket is igénybe vehetünk, mint a napalm, a szőnyegbombázás, a nehéztüzérségi támadás, vagy az ejtőernyősök.


Mindezek után joggal gondolná az ember, hogy mégis hol a hiba, de egyelőre nem sok olyan pontot találtunk, ahol beleköthetnénk a World in Conflictba. Az erőegyensúly példásan lett megoldva, a harcok végig nyíltak és izgalmasak, a grafika ha nem is csúcs szuper, de kifejezetten kellemes és effektdús, és a háborús hangulat valami iszonyatosan durván átjön a monitoron. Első pillantásra tehát sikerült a játéknak lenyűgöznie stábunknak, a teljes cikket majd augusztusi számunkban olvashatjátok!


FIGYELEM! A TELJES TESZTET MINDEN EXTRÁJÁVAL EGYÜTT AZ AUGUSZTUSI SZÁMBAN OLVASHATJÁTOK!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)