Márciusi számunkban minden részletre kiterjedő Wolfenstein előzetes terpeszkedik, melynek elmulasztása esetén okkultista náci tisztek kopogtathatnak szobaajtónkon, akik ugyanazt szajkózzák, mint a Raven kreatív igazgatója, Eric Biessman: a Wolfenstein nem egy újabb második világháborús lövöldözős játék. Eric Biessman nyomatékosan megkérte a témától megcsömörlött játékosokat, hogy próbáljanak elvonatkoztatni a második világégés nyújtotta környezettől.
A gyors játékmenetre és véres fegyveres harcokra kiélezett alkotás mögöttes univerzuma jóval nagyobb és összetettebb, mint holmi háborús lövölde. A kreatív igazgató példával illusztrálta kijelentését, az Indiana Jones filmek sem második világháborús munkák. Egyébként a német katonáknak ellátták speciális páncélzattal és realisztikusságtól távol eső, nyalábokat lövellő fegyverekkel? Kihagy emlékezetem vagy túl sokat aludtam történelemórákon, esetleg kalandoztam a GameStar lapjain.