Trailerekkel ügyesen felkeltette érdeklődésünket, de Game Preview-s megjelenésekor csalódást okozott a We Happy Few. A fejlesztők azért nem mondtak le róla, folyamatosan javítják, bővítik, hogy a teljes változat már a lehető legjobb legyen.
Egy a napokban kiadott videóban szó esett arról, hogy a korai hozzáféréssel játszó játékosok háromféleképp indultak neki a kalandoknak, és ennek nyomán ahelyett, hogy nehézségi szintek között váltogathatnánk, három játékstílus került a választékba. A Birdwatcher azoknak szól, akik inkább a történet miatt játszanának, nem akarnak túl sok időt a túléléshez szükséges dolgok keresgélésével tölteni, és a harcban sem keresnek kihívást. A Vigilante a másik szélsőség, ebben a túléléssel kapcsolatos mechanikák nagyobb szerepet kapnak. A középút a Downer, mely nem is könnyű, nem is nehéz, ez hasonlít leginkább a játékok többségéhez.
A We Happy Few várhatóan még idén megjelenik PC-re és Xbox One-ra.
Attól függően, melyiket választjuk, más lesz a csomag, amivel indulunk, máshogy viselkedik a mesterséges intelligencia, eltérő mennyiségű alapanyag kell craftoláskor, több vagy kevesebb cuccot vihetünk magunkkal, gyorsabban vagy lassabban rohadnak az ételek és romlanak a tárgyak; de ez csak néhány az eltérések közül.