A Watch Dogs 2 megjelenése előtt figyeltek fel rá a készítők és a játékot nyüstölő újságírók, hogy némelyik többjátékos feature-rel komoly gondok vannak. Az akkor lekapcsolt funkciókat nem sikerült helyrehozni a teljes konzolos megjelenésig, így erre a javításra még várnunk kell.
Érdemes tisztázni, hogy nem az egész többjátékos módot kapcsolta ki a Ubisoft Montréal, barátainkat továbbra is meghívhatjuk egy kis közös kalandozásra, csupán idegenekbe nem fogunk belebotlani a méretes játékvilágot járva. A terv az volt, hogy a mai megjelenésre helyreáll a rend, de a kiadó közleményéből az derült ki, hogy nem jártak sikerrel:
"A Watch Dogs 2 megjelenését megelőző időszakban csalódnunk kellet, mikor felfedeztünk egy, az átmenet nélküli többjátékos módhoz kapcsolódó hibát, aminek következtében a játék időnként akadozott, vagy összeomlott. Hogy ezt a problémát elkerülhessük és gondtalan élmény várja játékosainkat a megjelenéskor, úgy döntöttünk, várunk ezeknek a többjátékos funkcióknak az elindításával, hogy ne rontsanak a játék központi élményén. (...) a Bounty-Hunter mód és más, a játékba belépő külső játékosokhoz kapcsolódó tevékenységek nem lesznek elérhetőek, míg nem oldjuk meg a problémát. Igazán értékeljük a közösség türelmét"
- írták.
A Watch Dogs 2 készítői valószínűleg helyesen döntöttek és ha elég gyorsan sikerül javítaniuk a hibát, nem fogja ez az incidens elrontani a vásárlók játékélményét. Mindenesetre elég kiábrándító, hogy újabb AAA játékmegjelenésbe rondított bele egy jelentősebb technikai malőr.
Ti elnézitek, hogy várni kell a többjátékos mód egy részére?