Ahogy az utóbbi időben szinte egyik játék indulása sem volt zökkenőmentes, úgy a Watch Dogs 2 esetében is voltak gondok. A nemi szervek kitakarása csak egy dolog, viszont az sokkal fájóbb volt a játékosok számára, hogy a többjátékos mód csak félig került bele.
A Watch Dogs 2 megérkezése előtt derült ki, hogy gondok vannak a multiplayer egyes funkcióival, amiket a premier előtt le is kapcsolt a Ubisoft és azóta sem sikerült helyrehozni őket. Természetesen a kiadó nem a teljes multit lőtte le, a barátokat továbbra is meghívhattuk egy kis közös hackelésre, de idegenekkel bizony nem találkozhattunk. A Ubisoft fórumán a minap felbukkant helyzetjelentésből kiindulva ezt már a következő napokban javíthatják: a poszt szerint amilyen gyorsan csak lehet, már a hétvégén befuthat a javító patch, amely remélhetőleg zökkenő- és hibamentessé fogja tenni a multiplayert.
A fejlesztők elmondása alapján széles körű belső tesztelés folyik, hogy megoldást találjanak az online részt érintő gondokra és megbizonyosodjanak arról, hogy nem lesz negatív hatással a játékra az, ha visszakapcsolják a kijavított funkciókat. Ez az a forgatókönyv, amiben reménykednek, azonban ha azt tapasztalják, hogy nem működik tökéletesen a megoldásuk, akkor tovább fognak dolgozni rajta és elhalasztják a visszakapcsolást.
Persze a játékosok jelenleg sem unatkoznak a Watch Dogs 2 világában, elvégre a nyitott világ a kampánnyal, a mellékküldetésekkel, a kooperatív küldetésekkel és a rengeteg tennivalóval (például a kutyasimogatással) így is elérhető, a plusz multis funkciók esetében pedig marad a várakozás.