Hamarosan új résszel bővül a legendás Wasteland széria, ugyanis ahogyan arra a legutóbbi magyar feliratos és komor hangulatú előzetes is rávilágított, a Wasteland 3 májusban megérkezik (ráadásul előtte még belevethetjük magunkat a bétába, ha segíteni akarjuk a fejlesztők munkáját).
Akik szeretnek hetekig vagy akár hónapokig is elmerülni egy videojátékban, azok számára a következő Wasteland igazi kincsesbánya lehet majd. Legalábbis ezt szűrhetjük le abból az interjúból, amit a vezető pályatervező, Jeremy Kopman adott a PCGamesN-nek nemrég, ugyanis szerinte az izometrikus nézetű szerepjátékuk legalább tíz befejezéssel rendelkezik. Számtalan opciónk lesz a dialógusok során és választásaink kihatnak az egész játékra, az eltérő döntések pedig teljesen másmilyen végkimenetelhez vezetnek a harcokban is. Lesznek kisebb változók is, amik befolyásolhatják a játék végét (ezek különböző karaktereken keresztül bontakoznak ki), hovatovább választásaink hatást gyakorolnak az egyes frakciókkal ápolt viszonyunkra is.
Kopman szerint a csapat emlékeztetni szeretné a játékosokat, hogy miért szeretik annyira a hatalmas döntési szabadsággal és abból fakadóan sokféle következménnyel rendelkező posztapokaliptikus szerepjátékokat, inspirációként pedig a Falloutra (amit pedig a legelső Wasteland ihletett) tekintettek, amelyben egy, a játék elején meghozott döntésünk órákkal később is visszaüthet.
A Wasteland 3 május 19-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re, valamint Xbox One-ra és már az első naptól fogva megtaláljuk az Xbox Game Pass kínálatában.