Hirdetés

Warren Spector: "Vessünk véget a túlzott erőszaknak a játékokban!"

|

Warren Spector az általam egyik legjobban tisztelt játékfejlesztő, ijesztőnek találta a mostani E3-ban megjelenő túlzóan erőszakos jeleneteket.

Hirdetés

Személy szerint tökéletesen egyetértek vele, gyomorforgató volt látni, hogy az E3-on milyen hatásvadász és véres jelenetekkel próbálták meg a fejlesztők elnyerni a közönség kegyét. Élénken emlékszünk még a The Last of Us fejlelövős jelenetére vagy az új Splinter Cell kartöréses vallatási módszerére.

"Meg kell állítanunk a játékokban szereplő brutális erőszakot" Meg kell állnunk, hogy lelkesedjünk ezekért a részekért."

Nos igen, az a fő baj, hogy az E3-as résztvevők zabálták ezeket a jeleneteket, minél kegyetlenebbül végeztünk ki egy ellenfelet, annál hangosabb volt az üdvrivalgás. A fejlesztők nagyon jó érzékkel szólították meg a bennünk szunnyadó primitív ösztönlényt, mégis milyen dolog, amikor állva tapsolnak az újságírók egy olyan jelenet láttán, amikor szétloccsantjuk egy kegyelemért könyörgő ellenfél koponyáját.

"A Deus Ex-nek is voltak erőszakos részei, de azok remekül meg voltak tervezve, volt céljuk a játékon belül."

Warren Spector jelenleg a Disney játékkészítő részlegénél irányítja az Epic Mickey második részének a munkálatait. Na az aztán tényleg nem egy erőszakos játék.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)