Személy szerint tökéletesen egyetértek vele, gyomorforgató volt látni, hogy az E3-on milyen hatásvadász és véres jelenetekkel próbálták meg a fejlesztők elnyerni a közönség kegyét. Élénken emlékszünk még a The Last of Us fejlelövős jelenetére vagy az új Splinter Cell kartöréses vallatási módszerére.
"Meg kell állítanunk a játékokban szereplő brutális erőszakot" Meg kell állnunk, hogy lelkesedjünk ezekért a részekért."
Nos igen, az a fő baj, hogy az E3-as résztvevők zabálták ezeket a jeleneteket, minél kegyetlenebbül végeztünk ki egy ellenfelet, annál hangosabb volt az üdvrivalgás. A fejlesztők nagyon jó érzékkel szólították meg a bennünk szunnyadó primitív ösztönlényt, mégis milyen dolog, amikor állva tapsolnak az újságírók egy olyan jelenet láttán, amikor szétloccsantjuk egy kegyelemért könyörgő ellenfél koponyáját.
"A Deus Ex-nek is voltak erőszakos részei, de azok remekül meg voltak tervezve, volt céljuk a játékon belül."
Warren Spector jelenleg a Disney játékkészítő részlegénél irányítja az Epic Mickey második részének a munkálatait. Na az aztán tényleg nem egy erőszakos játék.